Masha Amini şi revoluţia colorată
Masha Amini, subiectul tentativei de revoluție colorată din Iran este unul eminamente fabricat. Iată o analiză interesantă: „Până pe 9 octombrie au fost publicate 62 de milioane de tweet-uri cu participarea a 400.000 de utilizatori. Pe baza unei analize detaliate, 76% dintre utilizatori, inclusiv utilizatori generali și non-boți, au produs doar 4% din conținutul tweet-urilor, iar restul utilizatorilor au produs 96% din conținutul tweet-urilor. Aceste statistici arată că volumul ciudat s-a format de către roboți și cvasi-roboți și din rețele sociale organizaționale!”.
Situația a fost identică în Tunisia, Egipt, Algeria, Liban, Siria s.a.m.d. Din păcate realitatea e că publicul rețelelor sociale este unul eminamente cretinizat care ajunge să se transforme în executantul docil al solicitărilor venite din telecomanda manipulatorilor. Rețeta e clasică, iar prostimea imbecilizată reacționează ca la carte.