Unde-i Ucraina?


Începe să-mi placă pe-aici(e vorba de Facebook), mai ales în condiţiile în care văd tăbărând pe pagina mea boţi isterici şi idioţi utili cretinizaţi care-mi reamintesc că sunt „plătit în ruble”. Ceea ce aveţi ataşat este o hartă conţinând teritoriile actualei Ucraine în funcţie de ţările cărora le-au aparţinut.

Harta este importantă în condiţiile în care Marga e demonizat de o mână de isterici agramaţi pentru vina de a spune adevărul istoric. Trebuie însă să completez spunând că adevărul e cel pe care-l vedeţi pe această hartă. Priviţi cu atenţie şi spuneţi-mi, vă rog, unde anume pe acest vast teritoriu aflat sub ocupaţia unor forţe ale nimănui vedeţi pomenită Ucraina?

Studiaţi, studiaţi, dargii mei tefelei şi rezervaţi-vă dreptul de a mă înjura după de ce veţi trece de genunchiul broaştei la capitolul istorie. Spor!

P.S. Un curs scurt - precum o bilaterală de-a plăvanului - vă va dezvălui că acolo nu veţi vedea decât: Polonia, Ungaria, România, Rusia şi Imperiul Otoman. Cum Imperiul Otoman s-a desfiinţat, vedeţi cine rămâne cu drept asupra acelor pământuri. 

Un produs Blogger.