Comisia Europeană a impus un calendar, conform căruia, din 2035 urma să se interzică vânzarea de mașini diesel. Doar că acum, conform unor informații furnizate de Build și citate de Bloomberg și alții(vezi aici), Comisia o sucește ca la Ploiești, forțând „electrificarea” începând cu 2030. Cum? Printr-o metodă ticăloasă.
Birocrații de la Bruxelles vor să interzică achiziția de către persoanele juridice a autovehiculelor cu combustibili tradiționali începând cu ... 2030! Asta e o nebunie deoarece achizițiile de flote reprezintă aproximativ 60% din piața auto. Ceea ce va avea ca efect o distorsionare a pieței second hand, unde nu vor mai fi disponibile modele recente pe benzină sau motorină. Cu alte cuvinte, fără a umbla oficial la calendar, nulitatea Ursula forțează electrificarea chiar dacă nu are nicio relevanță comercială.
Și, culmea culmilor, acum încearcă inclusiv să decaleze cu trei ani interzicerea mașinilor diesel astfel încât să forțeze și mai mult mâna europenilor. Poate vă gândiți că veți rămâne cu mașina pe care-o aveți și asta e. La urma urmei, cum ți-o păstrezi așa o ai. Doar că mai e o problemuță: după interzicerea comercializării mașinilor se va interzice și comercializarea pieselor de schimb. Uite-așa, pentru orice rahat de piesă va trebui să dai fuga în Turcia sau în Serbia(dacă n-or forța-o să intre în UE!) pentru a putea să-ți repari mașina.
Concluzia? Tembelismul e mare! Și noi, în loc să fugim, o dăm și mai abitir cu pro-ioropienismul(sic)!

În acest timp uzina Stellantis de la Poissy se închide pe 2 săptămâni și trimite salariații în șomaj tehnic.Pe lângă cea de la Poissy alte 5 situri de producție din Europa se închid tot temporar.
RăspundețiȘtergereROEXIT cerem referendum
RăspundețiȘtergereNu îl dă îi forțăm
Întreb pentru un prieten!
RăspundețiȘtergereDacă 60% din piața auto este acum pe motorină, când se trece pe electric cine umblă cu găleata de curent să alimenteze camioanele?
Pentru că cererea de stații de încărcare de mare capacitate o să fie imposibil de acoperit atât din punct de vedere al costurilor, producției și instalării numărului necesar.
Despre infrastructura electrica care să asigure producția de curent electric și transportul către toate stațiile de încărcare este altă poveste.
Intreaba-i pe norvegieni, pentru ca ei sunt No.1 la capitolul asta; natiunea electrica!
ȘtergereViitorul nu e cu masini electrice... e FARA masini ! Adevarata problema e ca fara diesel nu va exista AGRICULTURA, deci fomica maxima vom indura
RăspundețiȘtergereVor sa stam prizonieri in orasele de 15 minute, ce va trebuie masina? Nu vor fi statiii de incarcare destule tocmai ca sa stati in lagar, sa nu iesiti, sa stati la coada pentru a primi o masina electica.
RăspundețiȘtergereNu v-ați prins de schemă comentacilor.
RăspundețiȘtergereIn 2030 se va interzice șoferul.
Ăsta e ideea.
Șoferul e un individ independent care cam face ce vrea, merge cu ce viteză vrea, oprește când vrea etc...
In 2030 agricultura e interzisă.
In 2030 e interzis să ieși din oraș.
In 2030 e interzis să vizitezi păduri, dealurile, lacurile sau alte lucruri naturale.
In 2030 o sa fie mașini care se conduc singure și autobuze care se conduc singure. Sunt deja în China, e plin de autobuze fără șofer, căutați pe TikTok e plin de busuri fără șofer.
Deci pe scurt, in 2030 vine comunismul din China dar nu ăla, ci cu ștampila de la Bruxelles, care va tăia și libertatea chinezească de care le e frică la pro-ieoropeni.
Din 2030 in China va exista mai multă libertate decât în UE.
In 6 decembrie 2024 au fost ultimele alegeri libere. Nu vor mai exista.
Așa și cu mașinile cu arderea internă, nu vor mai exista decât teoretic.
Se vor interzice orice mașină cu șofer.
Stai sa ajungem in 2029 să vezi ce decrete vor băga. Una va fi asta, fără șoferi. Jos șoferii că prea independenți se cred. Și faza asta vine de la experiența din Canada unde camionagii au dovedit că sunt un adevărat pericol pentru elite. Meseria de șofer după ei trebuie să dispară definitiv.
Și de aceea au decretat 2030 că până atunci vor reuși să producă ca și China mașinile fără șofer.
Șoferul a fost decretat ca un individ periculos, independent și cu prea multă voință.
Trebuie înfrânt.
Așa fac ăștia, cum mișcă unul cum distrug tot domeniul. Ai distrus alegerile democratice, nu se împiedică ei de șoferi.
Se distrug barajele că sa nu avem curent electric.
Nu e cam împotriva mașinilor electrice asta?
Ba da.
Dar ei au bateria atomică, aia ce face să funcționeze mașina 50 de ani fără încărcare. Acum o fabrică sau o scot la iveală după ce dau legile.p
Nu avem nevoie de baraje.
Se distrug furnizorii de petrol.
E război cu stațiile de gaze planetare.
Se va distruge și agricultura, vor lansa permacultura.
Să nu distrugem solul. Să nu distrugem vietățile.
Așa că gata cu aratul și semănatul, trecem masiv la permacultura.
Agricultura va fi interzisă tot din 2030.
Mai avem 5 ani.
Atât.
Mă întreb așa retoric dacă ne vom trezi odată toți abia când vor interzice șoferii, benzina, motorina și tot ce are legătură cu ele adică agricultura și excursiile in natură etc... sau mai devreme?
Mare dilemă etică cu ăia ce dorm bine de tot.
Totuși va fi un segment minoritar care vor fi de acord cu toate aberațiile.
Iar odată aberațiile impelmentate următoarea generație crede că a fost mereu așa.
Să-i ajute Domnul la groapa de gunoi a istoriei sa implementeze ACOLO ce vor.