Comisia Europeană a impus un calendar, conform căruia, din 2035 urma să se interzică vânzarea de mașini diesel. Doar că acum, conform unor informații furnizate de Build și citate de Bloomberg și alții(vezi aici), Comisia o sucește ca la Ploiești, forțând „electrificarea” începând cu 2030. Cum? Printr-o metodă ticăloasă.
Birocrații de la Bruxelles vor să interzică achiziția de către persoanele juridice a autovehiculelor cu combustibili tradiționali începând cu ... 2030! Asta e o nebunie deoarece achizițiile de flote reprezintă aproximativ 60% din piața auto. Ceea ce va avea ca efect o distorsionare a pieței second hand, unde nu vor mai fi disponibile modele recente pe benzină sau motorină. Cu alte cuvinte, fără a umbla oficial la calendar, nulitatea Ursula forțează electrificarea chiar dacă nu are nicio relevanță comercială.
Și, culmea culmilor, acum încearcă inclusiv să decaleze cu trei ani interzicerea mașinilor diesel astfel încât să forțeze și mai mult mâna europenilor. Poate vă gândiți că veți rămâne cu mașina pe care-o aveți și asta e. La urma urmei, cum ți-o păstrezi așa o ai. Doar că mai e o problemuță: după interzicerea comercializării mașinilor se va interzice și comercializarea pieselor de schimb. Uite-așa, pentru orice rahat de piesă va trebui să dai fuga în Turcia sau în Serbia(dacă n-or forța-o să intre în UE!) pentru a putea să-ți repari mașina.
Concluzia? Tembelismul e mare! Și noi, în loc să fugim, o dăm și mai abitir cu pro-ioropienismul(sic)!
În acest timp uzina Stellantis de la Poissy se închide pe 2 săptămâni și trimite salariații în șomaj tehnic.Pe lângă cea de la Poissy alte 5 situri de producție din Europa se închid tot temporar.
RăspundețiȘtergere