Paradoxul zilei

Cu toate că seria de articole pe care o public acum este dintre cele mai de interes pentru publicul larg, are parte de cea mai mică audiență. E drept, se și publică într-o perioadă cu multe zile libere. Dar, totuși, e destul de mică audiența. Iar asta spune multe despre noi ca oameni. 

Mă rog, nu scriu rândurile de față ca să mă plâng. Așa cum v-am obișnuit, puțin îmi pasă de audiențe. De fapt, dacă e să recunosc, nici măcar nu scriu pentru cititori, ci strict pentru mine. Blogul e un jurnal public, probabil o formă de voyeurism pe care-o practic având un entuziasm destul de dubios. Dar nu despre asta e vorba. 

Aveți în față un paradox al omului care transcende spațiul, timpul, cultura s.a.m.d.: de fiecare dată când vine cineva și-i pune adevărul nud în față își pierde interesul. Asta în ciuda faptului că 99% din timp se plânge că e mințit de toți, că societatea e una rea și că el nu-și dorește decât adevărul și o societate mai bună. Mă rog, a exemplificat-o remarcabil Acela cu mult înaintea mea. 

În ciuda a ceea ce pare, această postare nu este despre sănătate, religie, adevăr sau despre politică, ci ... despre business. Paradoxul ăsta ar trebui să fie piatra de temelie a oricărui individ care vrea să facă afaceri de succes. Cea mai mare minciună a omului e aceea că își dorește adevărul, perfecțiunea, marfa de cea mai bună calitate și la prețul cel mai mic. Nu, dacă mergi pe oricare din aceste căi te papă falimentul. Dacă vrei să fii om de afaceri, fă în așa fel încât să nu pici în eroarea asta deoarece îți va fi fatală!

Un produs Blogger.