Vom presupune că Jegușor e om normal, cu toate țiglele pe casă și că noi, cei care-l contestăm, suntem niște ciudați. La urma urmei omul a fost ales președinte, deci are „încrederea majorității”.
Ce știm la momentul actual? Știm că:
- (1) - România se află într-o situație economică dezastruoasă;
- (2) - Întreg dezastrul a fost făcut de partidele care au fost la guvernare de-a lungul timpului(PSD, PNL, USR, UDMR), denumite acum pompos „partide pro-europene”;
- (3) - Avem un guvern interimar căruia îi expiră mandatul pe 10 iulie;
- (4) - Suntem în pericol să ne fie blocate fondurile europene in luna iunie
- (5) - E nevoie urgentă de decizii clare pentru a stopa declinul economiei;
- (6) - E nevoie de întocmirea unui buget
- (7) - E nevoie de o resetare la Ministerul de Externe pentru repararea prostiilor făcute de nulitatea HuHurezeanu
Față de datele inițiale mai avem declarațiile jui Jegușor, după cum urmează:
- (J1) - un premier va fi desemnat în 4-8 săptămâni;
- (J2) - în prezent, la Cotroceni, se negociază o alianță între partidele pro-europene, cu Bolovan premier
- (J3) - ulterior negocierilor se va întocmi un program de guvernare tot la Cotroceni
- (J4) - ulterior programului vor fi negociate ministerele și posturile
OK.
Din (1), (3), (4), (5), (6), (7) => Numirea ar trebui să se facă urgent, însă, în conformitate cu (J1), numirea se va face ori la limită, ori după ce actualul guvern va intra în ilegalitate; Mai mult, în conformitate cu (J3) și (J4) interimatul poate dura chiar mai mult deoarece se negociază atât programul de guvernare, cât și ministerele(adică mălaiul). Notăm cu (C1) această contradicție
Din (2) => ar trebui găsite forțe politice proaspete, astfel încât să se evite un dezastru realizat de cei care au creat acest dezastru, însă, în conformitate cu (J2), guvernul se va face cu aceeași oameni (C2)
În conformitate cu Constituția, Jegușor nu are nicio atribuțiune în ceea ce privește programul de guvernare, ministerele, negocierile, toate acestea fiind în sarcina premierului desemnat care, ulterior desemnării, își face alianța necesară trecerii guvernului său prin Parlament (C3)
Ne rezultă că, din datele existente, avem cel puțin trei contradicții care ne arată că niciuna dintre declarațiile lui Jegușor nu este logică în raport cu datele de intrare, astfel încât din tot ceea ce se face acum poate ieși maxim un rahat. Așadar am ajuns la o concluzie absurdă. Ceea ce infirmă ipoteza noastră conform căreia Jegușor ar fi normal, adică ar avea toate țiglele pe casă.
Chestiune pe care noi o știam, dar unii ne-au cerut să o demonstrăm. Suplimentar am putea spune că în chestiunea „țiglelor pe casă” am fi putut s-o combatem din start întrucât Jegușor n-a fost capabil până la vârsta asta să-și ia o casă. Probabil de-aia îi urăște pe proprietari și amenință cu majorări ale impozitelor pe proprietate. Deh, când ești fiul ploii e normal.
Însă ceea ce știm cu siguranță este că Nicușor compensează toate lipsurile prin jeg. D-ăsta are suficient, dar nu mai insist că iar m-apucă scârba.
Văd că invoci referințe și termene legale. Spune-mi când statul român a făcut ceva legal după 6 decembrie? Mă întreb ce i-ar putea opri să meargă cu actuala formulă cât vrea mușchii lor, cu ce Premier vrea Micron și soros, cu ce partid (GIO) vrea, cu ce sinistri vrea... Cred că nu am înțeles că România este condus discreționar de un GIO care este tot mai sigur pe sine, tot mai atent, tot mai absurd, tot mai grotesc, tot mai aerian, tot mai departe de pământ și de România? Poporul român? O masă de sclaveți care le iau lor din oxigen și care nu are decât un singur "drept": să muncească pentru ei. Dar eu sunt optimist, pentru că ei repetă greșelile lui Ceaușescu, care credea că e veșnic. Când se va schimba iar wind of change atunci vom scăpa de ei. O vreme. Până vin alții.
RăspundețiȘtergereRationament corect, dar in fine, nu este neaparat necesar pentru a decide asupra totalitatii tiglelor astuia. Nu le are pe toate si este un fapt dovedit de ceva timp.
RăspundețiȘtergereCiudatul asta imi aduce aminte de Luta. Il tineti minte?
"Imi pare rau ca am injunghiat-o pe mama, va dati seama. E mama , nu?! Frumos, elegant, cat de cat", ne zambea Luta, uitandu-se in obiectiv si mestecand ciunga.
Exceptand contextul, in viitorul apropiat, chiar foarte apropiat, cand temebelul asta ne va baga in razboi si va fi fost intrebat , poate, de "jurnalist" daca ii pare rau de romanii cazuti pe front, va spune:
"Imi pare rau , va dati seama! E romani , nu-i asa" Si apoi: "bine ca nu au fost francezi. Frumos, elegant, cat de cat", va incheia , mestecand ciunga, cu un zambet . Pardon, mestecand muci.
"Așadar am ajuns la o concluzie absurdă. " :-))))
RăspundețiȘtergereDin pacate nu-i nimic de ras,dar nu ma pot abtine !!! Buna remarca.
Si vor mai urma si alte concluzii si mai absurde din pacate,domu' Dan.
Numai despre cresteri de impozite/taxe se vb. zilele astea,dar nimic despre cele ~ 100 mil.lei deblocate din fondul de rezerva,bani dati pt. Ukr. stabiliti prin ceva memorandum la care sintem,cica,obligati sa luam parte,si atentie,tovarasa von der Lenin ne mai percepe si penalizari de 3,81%/zi intarziere.De unde dracu' scot asemenea cifre astia?!
A,sa nu uit,despre taierea/reducerea PENSIILORSPECIALE NESIMTITE ale imputitilor astia,nu mai spune nimic ????Din cauza carora,UE ne-a blocat in continuare o transa de vreo 300 mil. euro...
Normal ca nu !Plata privilegiilor fara numar NU SE POATE SISTA,lasa sa plateasca boii astia de romani,ca au de unde !
Asta cu "Conform Constituției, Neicușorul n-are nici o atribuție în privința programului de guvernare, împărțirea ministerelor etc" ar fi fost valabilă în România pre-normală, dar în "România nor-ma-lă" Iohannis ne-a obișnuit cu lecția de dirigenție de la Cotroceni în care partidele sunt chemate să formeze coaliția de guvernare în acord cu pohta ce-a pohtit-o voevodul. Nu uităm că Neicușorul a fost adus la Primărie de Iohannis, iar la președinție, susținut de băsescu. N-are cum să nu le continue "bunele practici"...
RăspundețiȘtergereAlianța necesară trecerii guvernului său prin Parlament (C3)
RăspundețiȘtergereAvând în vedere datele disponibile, putem identifica cel puțin trei contradicții majore în declarațiile lui Jegușor, care ne arată că acestea nu rezistă unei analize logice minime:
Contradicția dintre discursul public și realitatea politică:
Jegușor afirmă că are sprijinul necesar pentru formarea unei majorități, însă partidele-cheie din Parlament nu doar că nu îl susțin, dar unele i se opun fățiș. Declarațiile despre „o coaliție stabilă” sunt astfel în flagrantă contradicție cu realitatea numerică și politică.
Contradicția între competență pretinsă și lipsa realizărilor personale:
Se prezintă drept un lider capabil, dar nu a reușit nici măcar să-și construiască un minim capital personal – nici la nivel de reputație, nici, ironic, la nivel de „casă”. Este greu să inspiri încredere în gestionarea unei țări când nu ai fost în stare să-ți gestionezi propria viață.
Contradicția între politica declarată și resentimentul personal:
Deși proclamă politici „în interesul public”, propune majorări de taxe pe proprietate care par mai degrabă motivate de resentiment față de cei care au ceea ce el nu are. Nu e greu să vezi că în spatele unor măsuri fiscale se ascunde o ranchiună socială, nu o viziune economică.
Din aceste contradicții rezultă clar că declarațiile lui Jegușor nu sunt doar incoerente, ci complet rupte de datele reale. Prin urmare, dacă presupunem că ar fi o persoană rațională și coerentă, ajungem la o concluzie absurdă, ceea ce înseamnă că ipoteza „Jegușor e normal” trebuie respinsă.
Sigur, noi știam deja că n-are toate țiglele pe casă, dar iată că acum avem și o demonstrație formală – la cererea celor care încă mai sperau.